Rujul Color Riche de la L’Oréal Paris aniversează 30 de ani!

Niciun comentariu

Când am purtat prima dată pe buze un ruj Color Riche? Eram în școala generală, clasă a -8-a și l-am împrumutat din portfardul mamei. De atunci au trecut 13 ani, însă Color Riche de la L’Oréal Paris are o istorie mult mai bogată. Acesta a fost lansat în Statele Unite ale Americii în 1985, devenind în timp cel mai vândut ruj din lume, câștigând încrederea a milioane de femei. 

Color Riche este rujul emblematic, rujul tuturor femeilor. Color Riche a fost alături de femei în toate momentele importante din viața lor. Obsedat de culoare, Color Riche a creat o gamă de nuanțe fără rival. O formulă excepțională, un parfum de neuitat într-un etui auriu elegant. Roșu pasional, carmin profund, mov incandescent, roz intens, mandarină zemoasă. Cu ocazia celei de-a 30 a aniversări, rujul Color Riche își celebrează culorile emblematice creând 21 de nuanțe speciale.
Așadar, în acest an aniversează 30 de ani, iar evenimentul de celebrare a celui mai bine vândut ruj din lume a fost spectaculos. Și fiindcă o imagine poate transmite mult decât 1000 de cuvinte, vă laș să admirați atmosfera superbă de la eveniment! Eu nu mă pot decide ce mi-a plăcut mai mult: atmosfera, tortul, atelierul floral Maison Dadoo ... Totul a fost minunat, o aniversare demnă de unul dintre cele mai iubite rujuri din lume! La mulți ani, Color Riche! 

Mihaela Munteanu - PR Manager L’Oréal Paris
Alexandru Abagiu - make-up artist oficial L’Oréal Paris
 Nuanța mea preferată 
 Aranjamentul floral pe care l-am realizat cu ajutorul Mirelei de la Maison Dadoo și trei rujuri Color Riche - unul pentru mine, unul pentru mama mea și unul pentru sora mea 
La final, vă las să admirați o surpriză marca L’Oréal Paris. Un filmuleț care ne îndeamnă să celebrăm frumusețea și legătura indestructibilă pe care o avem cu mama noastră. O surpriză minunată de care mama mea a fost foarte încântată!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu