Benefit lansează Roller Lash - o mascara pentru extra curbare și volum!

Un comentariu
Evenimentul Benefit a avut loc la Caredy Kitchen, de pe Bulevardul Regina Elisabeta, din centrul Bucureștiului. Restaurantul s-a potrivit perfect cu ideea și conceptul Roller Lash. Bigudiuri, o mascara revoluționară, cupcakes roz, o atmosferă plăcută, fețe zâmbitoare și o mulțime de beauty editoare curioase să testeze cea mai recentă lansare... așa a debutat evenimentul. Și fiindcă atunci când arătăm bine ne simțim bine, Benefit ne-a răsfățat, punându-ne la dispoziție celebrul Brow Bar - unde obții mereu sprâncene perfecte, într-un timp record - și un hair stilist gata să onduleze și să disciplineze chiar și cele mai rebele șuvițe. Eu una m-am simțit foarte bine, am profitat desigur de Irina, de la Brow Bar, care mi-a stilizat sprâncenele. E metoda mea preferată de pensat! Pe lângă muzica bună, mâncarea delicioasă și compania plăcută, am fost încântată să descopăr secretul "blind testului" propus de Sephora cu o săptămână în urmă. Mascara pe care am primit-o spre testare, și care mi-a plăcut mult, era chiar Benefit Roller Lash - o mascara ce curbează și alungește genele pentru a obține un efect "wow". Acest produs acționează precum bigudiurile pentru păr... doar că pe gene. Peria îmbracă genele de la rădăcină până la vârfuri pentru ca mai apoi să le curbeze. Rezultatul? Un fel de "permanent" pentru gene! 




Produsele Benefit sunt disponibile în exclusivitate în magazinele Sephora!   

Foto: PR
  

Un comentariu :

  1. Hmmm...Ai fost o mica răsfățată ! La cat de bine arata ambalajul mascarei , cred ca are si un pret pe masura ! :) Sa o folosesti cu placere ! :p :*

    RăspundețiȘtergere