Descoperă definiția frumuseții! Dove te încurajează să te simți frumoasă în fiecare zi!

Niciun comentariu
Știați că doar 3% dintre femeile din România se descriu ca fiind frumoase? Mai mult, frumusețea ajunge să fie considerată de majoritatea dintre noi inaccesibilă, iar eforturile de a atinge frumusețea ideală ajung să fie o sursă de anxietate. 

Pentru că martie este luna femeilor, Dove sărbătorește cu această ocazie femeia și frumusețea feminină. Conform definiției din dicționar "€œfrumusețea este însușirea a ceea ce este frumos”, iar "frumos este un adjectiv care definește, printre altele, o persoană/un obiect care place pentru armonia liniilor, mișcărilor, culorilor; care are valoare estetică; care trezește admirația din punct de vedere moral”. O definiție generală, dar care este nuanțată de peisajul mediatic, de stereotipurile de frumusețe promovate de societatea actuală. Dove este primul brand care redefineste feminitatea și dă valoare frumuseții naturale, asumându-și misiunea de a încuraja cât mai multe femei din România și din întreaga lume să considere frumusețea o sursă de încredere, nu de anxietate. 

Mie îmi plac foarte mult produsele Dove, probabil o să vi se pară ciudat ca un beauty editor să folosească un săpun pentru ten, însă acesta era ritualul meu de frumusețe din liceu și, pe lângă scopul în sine, de fiecare dată când folosesc săpunul Dove Original îmi aduc aminte cu drag de acea perioadă. Desigur, folosesc și lapte demachiant, spumă pentru curățare, loțiune micelară... sunt convinsă că toate ați încercat diverse metode de curățare și demachiere a tenului.  
Prima dată când am folosit un săpun Dove a fost într-o vară, când verișoara mea de la Rădăuți a venit în vizită o săptămână și a adus cu ea revista "20 de ani" ce avea insert un mini săpun Dove Original.  Îl ținea într-o săpunieră specială și-l folosea doar pentru ten. Era o noutate pentru noi, primul săpun cu 1/4 cremă hidratantă, care lasă pielea fină și catifelată. Cu Dove a fost dragoste la prima utilizare. Țin minte că după ce a plecat Raluca, verișoara mea, am cumpărat vreo 4 săpunuri Dove din singurul supermarket din Brăila. Mai apoi s-a deschis un magazin Metro în Galați, și deja gama Dove conținea și săpun lichid, cremă de corp și  gel de duș. Îmi amintesc și momentul în care a apărut săpunul cu particule exfoliante - da, pe vremea aceea  particulele exfoliante erau o adevărată inovație.  Produsele Dove au devenit rapid preferatele întregii familii, știu că tata folosea doar săpunul lichid, îi plăcea varianta asta mai mult decât cea clasică. Și pe crema Dove Body Silk era bătaie. Tata o aplica după bărbierit iar eu, mamă și sora mea o utilizam pentru ten și corp. Cred că o cutie de 300 ml "supraviețuia" cel mult două săptămâni. Și asta pentru că eu și sora mea eram încă mici, și aveam zile când uitam de "ritualul nostru de înfrumusețare".  
  
Anii au trecut, acum există o mulțime de produse Dove, pentru toate gusturile. Iar săpunurile-cremă sunt disponibile acum în noi ambalaje, mai elegante: Beauty Cream Bar, Coconut Milk, Go Fresh Restore, Pure & Sensitive, Gentle Exfoliating, Go Fresh Fresh Touch, Shea Butter, Silk Cream Oil.

Descoperă ritualul zilnic de frumusețe pentru pielea ta:

Dove crede că orice femeie are dreptul la frumusețe și fericire. O femeie este mai frumoasă când se îngrijește și are încredere în ea. Ritualul zilnic de îngrijire începe printr-un act de frumusețe simplu, ușor accesibil, dar care face diferența – curățarea pielii. Cu săpunul-cremă Dove te poți bucura de o piele fină, catifelată și mai frumoasă.
Dove este singurul săpun-cremă cu 1/4 cremă hidratantă care nu usucă pielea așa cum o fac săpunurile obișnuite, fiind potrivit pentru toate tipurile de piele, atât pentru corp, cât și pentru față.  Având o formulă delicată și un pH neutru, Dove curăță delicat pielea și menține bariera naturală de protecţie a pielii în stare optimă, protejând-o astfel împotriva deshidratării.
”De cele mai multe ori lucrurile simple sunt cele care fac diferența, inclusiv atunci când vine vorba de îngrijire. Curățarea pielii, deși de cele mai multe ori nu primește o atenție deosebită, este în sine un act de frumusețe, care poate influența aspectul și starea de sănătate a pielii, dacă are la bază produsele potrivite. De aceea, săpunul-cremă Dove este nelipsit din ritualul meu zilnic de frumusețe. Datorită formulei sale delicate, curățarea pielii este pentru mine un răsfăț care mă ajută să am pielea fină, catifelată și mai frumoasă.” susține Oana Cuzino, Prim-Ambasador Dove.
Eu am descoperit definiția frumuseții!  Încearcă și tu!  Intră în aplicație, fă-le o surpriză prietenelor dragi din viață ta, iar Dove le va afișa poză de profil chiar într-un dicționar, pe www.webdex.ro, alături de definiții ale frumuseții. Intră și tu: https://apps.facebook.com/dove-frumusețe/

Foto: PR

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu