Parfum de iasomie și neroli (floare de portocal)

Niciun comentariu
M-am îndrăgostit de parfumul de iasomie într-o seară de vară, pe o stradă din Turcia. Plutea în aer un parfum floral divin care venea de pretutindeni și de nicăieri. Seară de seară mă întrebăm ce floare răspândește acest parfum până când am observat straturile de flori ce mărgineau stradă. Mi-am dat seama imediat că este iasomie de Sambac, era prima dată când vedeam și miroseam această floare pe viu, până atunci o văzusem doar în poze. "Întâlnirea" cu parfumul florilor de portocal a avut loc... la mine în balcon, într-o zi de primăvară, când portocalul decorativ, pe care-l primisem cadou de casă nouă, înflorise. De atunci sunt atrasă de toate parfumurile sau apele de toaletă ce conțin această esenţă deosebită. 
Iar când am încercat prima dată mostră Amuage Opus VIII primită în redacție, cu Iasomia Sambac din India, ylang-ylang din Insulele Comore și flori de portocal din Maroc, mi-am dat seama că este parfumul care mi se potrivește cel mai bine. Este într-adevăr un produs de lux, cu o poveste foarte interesantă. Casa de parfumuri Amouage a fost înființată acum 25 de ani la cererea Sultanului Omanului, spre a reprezenta un dar regal, inegalabil, creat special pentru a fi “cadoul Sultanului din Oman”. Amouage continuă să fie una din cele mai prestigioase case de parfumerie din lume.
Parfumurile Amouage sunt disponibile în magazinele Elysée și pe www.elyseeconcept.ro.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu