Adio, JOY... Bun venit, BeautySimo!

4 comentarii
„Se închide revista.” O propoziție pe care nu voiam să o aud vreodată. Și totuși s-a întâmplat. Revista JOY s-a închis. Numărul de mai (Emma Stone pe copertă) este ultimul. A fost un șoc, am plâns, am încercat să-mi revin însă tristețea și dezamăgirea rămâne. Pentru mine, JOY nu era un simplu produs și un simplu loc de muncă. Era un proiect de suflet, o revistă pe care o citeam în liceu, pe sub bancă, pentru a nu fi observată de profesori. Am investit timp, efort și o parte din viață în revistă, în pagina de Faceebok JOY și în site-ul www. e-joy.ro. Am rămas cu experiență și am înțeles că proiectele la care ții și în care pui suflet nu trebuie să depindă de alții. Astfel, a apărut blogul BeautySimo.  Un blog despre mine și pentru oameni ca mine, care au o viață aproape normală, văd mereu partea bună a lucrurilor și încearcă să profite de micile bucurii ale vieții.
Voi scrie despre frumusețe, modă, călătorii, rețete, relații, cărți, filme, muzică, reviste și multe altele. Când s-a răspândit știrea că revista s-a închis, multă lume m-a întrebat dacă mă poate ajuta cu ceva. Nu am știut ce să le spun dar le-am mulțumit pentru intenție. Acum știu cu ce mă puteți ajuta: citiți blogul și, dacă vă place, urmăriți-l!  
   14 noiembrie 2011 -€“ prima zi în calitate de beauty editor JOY
 30 aprilie 2014 -€“ ultima zi în calitate de beauty editor JOY 
 

4 comentarii :

  1. Îmi pare rău să aflu acest lucru despre revista Joy...păcat. Și trist în același timp...
    Dar îți doresc mult succes cu blogul, să fie într-un ceas bun, Simo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :). Orice sfarsit este si un inceput. Am in plan si o colaborare cu o alta revista, voi face anuntul cand va fi totul oficial :). Insa am de gand sa ma ocup de blog si sa-l "cresc" mare si frumos. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bafta!!!O sa fie totul bine!
    www.bysunshine.com

    RăspundețiȘtergere
  4. mda ..ce ziceam... capul sus :) eu sunt Corina Corina pe GFC...dar pe FB Corina Cosa... ce nume sa folosesc?

    RăspundețiȘtergere