Gene WOW cu mascara Mega Volume Miss Manga

Niciun comentariu
MISS MANGA: SECRETUL
PRIVIRII
MANGA  

GENE SUPERIOARE ȘI INFERIOARE CU VOLUM INCREDIBIL  

   L'Oreal Paris propune periuța inovatoare conică, flexibilă 360°, cu ajutorul căreia vei da volum maxim fiecărei gene în parte, de la rădăcină la vârf. Vrei gene incredibil de lungi, cu mult volum? Încercă mascara Mega Volume Miss Manga
(39,99 lei), de la
L'Oreal Paris
  Și fiindcă imaginile spun mai mult decât 1000 de cuvinte, iată cum arată genele cu și fără mascara. Diferența este impresionantă. Și să nu crezi că am folosit fel și fel de trucuri sau tehnici complicate. Doar două straturi de mascara Mega Volume Miss Manga.     
 Ce-mi place:
 - periuța este flexibilă, poate fi folosită din mai multe unghiuri astfel că aplicarea este una facilă;
 - formula este una specială, astfel că poți aplica strat după strat, fără a încărca excesiv genele;
 - rezistă bine întreaga zi, fără să curgă sau să se fărâmițeze;
 - se demachiaz
ă ușor, eu una prefer să o îndepărtez cu spumă sau gel spumant, nu-mi place să folosesc lapte și dischete demachiante;
 
 Ce nu-mi place
 - eu nu i-am găsit defect până acum :)
 - s-ar putea să
ți se pară că mascara e uscată, însă formulă este concepută astfel încât să poată fi aplicată strat după strat, într-un interval scurt, deci se usucă și aderă mult mai rapid decât o mascara clasică;
 
   Evenimentul de lansare a fost unul inedit, atent pregătit. De la cupcakes și cake pops, până la fuste tutu roz și insigne Manga, totul a fost planificat cu atenție la cele mai mici detalii.  Și cum ar fi putut fi altfel? Când mascara Miss Manga este o lansare importantă, așteptată de zeci, dacă nu mii, de iubitoare de cosmetice din România. Iată și câteva poze de la evenimentul de lansare:


 Intră și tu pe www.missmanga.ro dacă îți place stilul Manga!

Foto:  PR, Andrei Barbu, Simona Prisacariu

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu