Oscar 2015: top 10 cele mai frumoase lookuri

Un comentariu
După ce am aflat care sunt marii câștigători ai Premiilor Oscar 2015, mi-am îndreptat atenția către ținutele de gală, machiajul și coafurile purtate de vedete. Le-am admirat, le-am invidiat și, în final, am alcătuit un top 10 cu cele mai frumoase lookuri.  Mi-a plăcut foarte mult faptul că starurile de la Hollywood au mizat pe simplitate. Fără farduri colorate, excese, gele false extrem de lungi, buze țipătoare sau coafuri complicate.  
 Iată așadar 10 dintre lookurile mele preferate: 









Eyelineru negru a fost preferatul make-up artiștilor, urmat îndeaproape de creionul khol și fardul maro. Pentru buze, rujurile nude au fost cele mai folosite, dar și clasicul ruj roșu - atât de prezent pe podium, la prezentările primăvară/ vară.  Tot pe mottoul "less is more" au mizat și hair stiliștii, care au ales coafuri simple, elegante și de efect. Așadar, un lucru e cert! Dacă vrei să arăți ca o vedetă, optează pentru un look clasic. Nu ai cum să dai greș! 


Foto

Un comentariu :

  1. Foarte frumoase...atat tinutele , cat si machiajele si coafurile ! ;) "Less is more !" ;)

    RăspundețiȘtergere