10 ani de Garnier - un proiect de suflet!

Un comentariu
Totul a început cu un mesaj de la MM - adică Mihaela Munteanu, PR Manager L'Oreal Consumer Products. Mă invita la un eveniment exclusivist şi totul era surpriză. Locul, invitaţii, activităţile. Ştiam doar că voi face un lucru inedit, ceva ce nu am mai făcut vreodată! 
De fapt, după un drum prin Bucureşti şi o lungă lista de speculaţii, am aflat că voi participa la o petrecere aniversară: 10 ani de Garnier Color Naturals! Am cunoscut-o pe Andra, ne-am pozat cu ea şi.... am şi cântat. Rezultatul se poate vedea în filmuleţul de mai jos :) 

VIDEO
 



 

 A ieşit foarte frumos, se vede că ne-am distrat şi ne-am simţit bine. Aşadar, Mulţumesc Garnier & echipei! Aţi făcut o treabă minunată, demnă de adevăraţi profesionişti. 

Vineri, 20 iunie, în cadrul emisiunii "La Măruţă" Andra va fi invitată ca să vorbească despre aniversarea Color Naturals şi va spune şi despre acest proiect.
 
 Enjoy!

Un comentariu :