Cȃnd ai zȃmbit ȋn oglindă ultima dată?
Dove și-a asumat misiunea de a crea o lume în care frumusețea este o sursă de încredere, nu de anxietate. Astfel, încurajează femeile să-şi descopere frumusețea și să zâmbească atunci când se privesc în oglindă prin lansarea unei noi campanii, construite în jurul unui spot video - Dove Mirrors. Filmul subliniază discrepanţa dintre reacţiile femeilor adulte şi cele ale fetelor aflate la o vârstă fragedă, atunci când sunt în faţa unei oglinzi.
Campania are la bază cel
mai recent studiu Dove conform căruia una din trei femei* recunoaște că se simte
incomod şi își zâmbește foarte rar atunci când se privește în oglindă. Femeile sunt
cel mai aprig critic al felului în care arată, atunci când se privesc concentrându-și
mai degrabă atenția asupra defectelor, în timp ce tinerele fete adoră ceea ce
văd în oglindă.
”Femeile tind să se
subestimeze atunci când se privesc în oglindă, iar acest comportament le
afectează încrederea în sine şi le face să se simtă nemulțumite de felul în
care arată. Sperăm că filmul Dove Mirrors va inspira femeile să reconsidere modul
în care își percep imaginea în oglindă, astfel încât de fiecare dată când se
privesc să facă acest gest doar pentru a-și confirma frumusețea” declară Dan Oprescu – Brand Building
Director Home & Personal Care Unilever South Central Europe.
Abonați-vă la:
Postare comentarii
(
Atom
)
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu